dk

Tjillevippen,
kom precis hem efter en tröttsam dag, visserligen slapp vi skolan men still,
det var lite drygt mot slutet. Anycase, jag var på Unicef i dk med min klass,
vi fick lyssna på en föreläsning om vad dom gjorde, varför dom gör det etc.
sen fick vi gå en runda på deras lager, se deras kit-lådor and so on.
Det var fan mäktigt, riktigt stort lager med massor av saker hah x) men sen
fick jag också rätt dåligt samvete för ja har det så bra och slösar mina pengar
på något så onödigt som tuggummin, som jag nästintill missbrukar.
Men det var väl typ tanken, att vi skulle få oss en tankeställare eller något, vet inte.

Men nu måste ja kila och leka lite med min syrra på lekplatsen, har trots allt lovat.

ha det super!


ps. tack för alla fina kommentarer återigen

     
     

image36

1. i väntan på föreläsning
2. amanda 
3. Juliorna visar stolt upp sina super-påsar haha 
4. barn
5. rastlös på rundvisning
6. lille ja på väg hem
7. syster


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0