hemma igen, suck.

usch usch usch, jag vill inte vara hemma igen! Världens bästa resa med Världens bästa klass. Men nu är vi hemma iallafall, eller vi kom hem igår eftermiddags men jag orkade inte skriva då, kände hellre för att duscha av mig resdammet och vila upp mig lite, har ju skola idag trots allt.

Resan var som sagt bäst.. Finns nog inte mer ord än så, vår klass är heltigenom underbar och det finns nog inte någon jag tänker otrevliga tankar om, och då är jag ärlig. Alla har sina dåliga sidor men vår klass har fler bra sidor.

Även om vi bröt mot lärarnas lagar, så upplevde vi fyra härliga dagar
Vi åt och vi drack, och lärarnas förtroende till oss sprack
Vi besökte Electrolux och såg zigernare arbeta, innan vi efter resturang fick leta
Även på TetraPak vi var, och spred den lilla energin som vi hade kvar
Burgerking var självklart ett måste för mig, och om där inte var lyxigt så säg
Det var helt klart en resa fylld av skratt och äventyr, men nu jag från blogg.se flyr.


see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0