och så var det november

det är rätt knasigt, det känns som att det bara var nån vecka sen det var augusti och vi började skolan. men nej, tre månader (!!!) har redan gått och snart är det jullov, om 48 dagar. Jag är nog världens patetiska människa med för mycket fritid, för varför skulle jag annars ta mig tid att räkna dagarna till allt. jag vet inte. Jag slapp iallafall alla ungar som knackade på dörrar och ber om godis, för den där bus-biten tror jag inte ett dugg på, dom små barnen skulle inte göra en fluga förnär.


nä, nu ska jag göra mig i ordning så jag faktiskt hinner ta
ett tåg tidigare än jag behöver, som jag hade planerat
för att hinna gå och kolla på töjning innan jobbet. VI SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0