buttergök

gick till jobb, började kvart i åtta och skulle slutat fyra. men det var röövmycket att göra hela dagen och jag stod själv i köket mestadels av tiden. när klockan var runt två tänkte jag "åh bara två timmar kvar" (visste ju inte jag..) och redan då var jag så trött att jag var svimfärdig. när klockan sen blev tre började jag så smått längta tills klockan skulle bli fyra. när klockan väl var fyra, och det var lika mycket att göra. fick jag inte gå hem. jag stannade tills tjugo i sex och jag ser mig själv som dagens hjälte idag. jag jobbade i 10 timmar och trots att jag var så trött att jag kunde somnat stående, och trots att jag var gråtfärdig så trött jag var, så stod jag upp på benen och log och gjorde fortfarande mitt allra bästa. till slut var ahmad så fin och sa att han skulle klara sig utan mig, jag fick en liten glädjetår i ögat och sen fick jag stämpla ut. holy god. jag somnar nästan nu. orkar inte hålla ögonen öppna

i dessa lägena blir jag alltid alldeles för full av tankar och det slutar med att just nu; vet jag inte riktigt vem jag ska hänga med varje dag när kajsa åker, jag vill att oggie ska komma hem igen, jag vill ha körkort. mest av allt just nu vill jag sova. men jag tror det är en dum idé att göra de redan nu
god jul! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0