higher

ibland slås jag av min egen dumhet. jag satt och lyssnade vinnarlåten från idol med erik. min lillasyster kom in och sjöng med i refrängen, jag var SÅ nära att rätta henne och säga vad den egentliga texten i refrängen var, när jag insåg att HON sjöng rätt och JAG fel. ni kan tro att jag blev snopen där jag satt uppkrupen i min säng och sjöng "I am, I am" istället för "Higher, Higher". FOOL.

har gjort 18 av mina 20 teoritester nu, det är rätt så kul när det går bra. har inte fuskat på något än och ändå har jag klarat 17 av dom 18 jag gjort. men ska inte få upp självförtroendet för mycket bara. ikväll börjar stängningshelgen, yay. jag och kajsa idag, jag och robban imorgon? hrm.. och jag och gud-vet-vem på söndag. sista stängingen med lillskiten innan hon överger sverige är det dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0