jippie

fick för det första börja en timme senare idag, men också sluta en timme tidigare. visst, jag blev inte 400kr rikare, men det kan jag leva med. det är skönt att få sluta tidigare ibland, speciellt eftersom jag visste att jag fick skjuts till åkarp av elin :) så vi körde inom mathuset och jag hämtade ut One Tree Hill säsongerna. kom hem och skulle sätta in dom i min bokhylla, men det blev inte rätt. det såg inte rätt ut rättare sagt. så jag städade större delen av bokhyllan för att de skulle se snyggt ut. och det gör det. passade på att dammsuga.. byta lakan.. organisera garderoben lite grann.. så till slut hade jag städat nästan hela rummet, rätt så skönt.


ikväll blir det mys med kajsa (som åker om 4 dagar det svinet :( )


Mackan var glad idag på jobb, äntligen börjar svininfluensans effekt avta ;) det är nog jobbigt att vara ett svin dagen lång, idag var han mer en kulting. snart är han väl mackan igen.


från ett djur till ett annat, nu ska jag äta ankbröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0