Löfte till Kajsa

Härmed lovar jag och svär på att när Du (Kajsa) kommer hem från din (evighetslånga) resa så ställer jag upp på att se alla säsongerna av one tree hill, vi kan ha maraton och bara pausa när vi ska köra och köpa cheeseburgare, ( vi turas såklart om att köra för då har jag också körkort. ) gå på toa, sova någon timme eller EVENTUELLT jobba. bud på att ta ledigt en vecka från jobbet bara för att hinna se igenom alla säsonger som sammanlagt är 5461 minuter. vilket blir 91 timmar och alltså 3,7 dygn. men det kan det väl vara värt. sen får man kanske räkna med 5 dygn för man vill ju få sova lite också. Jag lovar iallafall att se om alla avsnitt med dig din lilla skit :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var det finaste löftet jag någonsin fått!!!

2009-12-16 @ 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0