SUCK

är så fruktansvärt trött på det PMS-monster som befinner sig i mitt hus just nu. jag gör inget fel, säger inget fel, men ändå blir det bara fel. ber jag om att få duscha, är det ett problem. vill jag umgås med mina vänner, är det definitivt ett problem. umgås jag med familjen, blir det också ett problem - för jag är ju "nästan aldrig med". jo det är jag? jag försöker bäst jag kan att prioritera dig men det blir fan aldrig bra ändå, så jag har slutat lägga ner energin på det.

imorgon ska jag ha riskettan, sen åka ut till jobb en liten stund och fördriva tid, sen se bio med mamma och systrarna sen ha lite quality time med kajsa :) blir nog en bra dag, hoppas jag på iallafall.


har jag sagt att jag hatar julen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0